Så det kan gå

Dagens plan var att 1. ta Gin på en promenad och "biljettjakt" 2. Pyssla lite med trevligt folk 3. Följa hockeyn. Ja på sätt och vis har jag hunnit med samtliga punkter, bara inte på det sätt jag tänkt...Tjugo i tolv påbörjade vi vår promenad ner mot stan och så får jag veta att de är utan ström hemma i skogen.

Hur det rör mig? Jo de skulle guida mig och Gin till biljetterna...ingen ström, inget internet, verkligen inget Twitter. Så jag försökte komma på någon att ringa som kunde hjälpa mig istället. Det gick inte så bra men jag fick tag på en kompis som surfade in åt mig och talade om att de skulle vara vid Stadium. Jaha vi skyndade oss men ja det tar som ganska lång tid att komma ner på stan speciellt i snöslask. Låt oss säga så här, vi missade dem såvida de inte var inne. Eftersom jag var själv och inte ville lämna Gin där ute i slasket så var jag inte in och kollade. Anyway så gick vi till Eda och torkade till lite. Så ser hon att de skrivit att de är vid Kungspassagen, var dock en halvtimme sedan det var skrivit. Så Gin och jag susar iväg. Men såklart missar jag dem. Efter det fick jag inte tag på någon dator, jag var blöt om fötterna och lite bitter så vi gick helt enkelt hem. När jag kommer hem och kollar Twitter så ser jag att de flyttat sig ytterligare två gånger och fortfarande håller på. Surt. Jaja så kan det gå.

Men men vi fick en ordentlig promenad så Gin blev nöjd iaf. Så har vi hunnit hälsa på Boden också och fått se ett makalöst pepparkaks-konstverk :D Nu blir det till att följa sista perren och titta på tv. Mys! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback