Nu kommer vintern

-12 ute och nu kan vi väl nästan börja kalla det vinter :P För några dagar sedan sa jag att jag skulle byta till min varmare vinterjacka när det passerade -10 men när jag var ut med hunden imorse insåg jag att det inte är lönt, det är helt enkelt inte tillräckligt kallt för att uppgradera jackan. Jag ska ju överleva en promenad utan att svettas ihjäl liksom.

Förlust igår. Tänker låtsas som att det inte hänt. Förnekelse är min bästa vän i situationer som denna. Vilken situation? Never ever happened något som jag skulle vilja förneka...eller? ;) Nu uppehåll för Channel One Cup och tre Modoiter i truppen; Nicky D, Ritola och Axelsson. Sweet! Blir bra det! Hoppas det går bättre för Tre Kronor nu, Karjala var inte alltför lyckad såsäg.

I eftermiddag ska jag gå med brudarna och lyssna på Jonas Karlsson innan kursintroduktionen för ekonomistyrningen. Så i eftermiddag ska vi äntligen baka vårt pepparkakshus och gud nåde den eller det som kommer ivägen för det!!!

Nu är det bäst att jag gör iordning lunchlåda! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback