Nära skjuter ingen hare

Gick nästan som tänkt igår. Foppa-dokumentären...ja vad ska man säga. Tycker SVT gjort ett bra jobb! Modos match...ja en poäng vart det iaf och även om det snackas mycket om att Ullmark tabbade sig tycker jag att folk kan skärpa till sig och tänka på att det var hans första elitseriematch och med tanke på det tycker jag han gjorde ett grymt jobb eller ja jag såg inte matchen men ni förstår. Så blev det då kväll och dags för JVM :D Vinst mot Lettland 9-4, imorgon möter vi Schweiz. Ryssarna hade det tydligt tufft mot dem så det är bäst att inte få för sig att det ska bli lätt. Var på väg att dra ett Lett-land skämt men ångrade mig :P Letterna var bättre än väntat och även om vi vann med fem mål var det knappast så att vi körde över dem.

Imorgon ska vi på hockey :D Finally! Har inte vart och sett någon Modo-match den här säsongen så det är baskemej dags! Anders Hedberg ska hedras och jag gissar på att det kommer bli en och annan hyllning av Svarten också.

Blåser som ja jag vet inte vad, funderade på varför det ligger massa små kvistar överallt ute men ja...så kopplade det i hjärnan haha Vi kan väl säga som så att Dagmar julpyntar på sitt eget sätt. Så är det men strömmen har inte vikt från vår sida, än i alla fall, och det faller inga stora träd här till skillnad från andra delar av landet. Tur det. Så är det, over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback