It's friday

Nu har jag lärt mig att skriva "god jul och gott nytt år" på slovakiska :D Nu fattas bara att jag lär mig uttala det :p Något svårare...men hörni det är fredag! Sååå skönt att det äntligen är helg. Och om en vecka är det julafton :O Oops vart tog hösten vägen?! Tänkte jag skulle försöka illustrera den likhet som finns sett till Mattias Ritola och Mattias Timander men ja jag lyckas som inte hitta de där klockrena bilderna. Haha nu kom jag att tänka på Rickard Wallin och hans dubbelgångare Hulken aka Edward Northon hehe Men iaf ni får väl lura på likheten mellan herrarna nedan nästa gång ni ser någon av dem!

Saknar att se Timmie i Modo-tröjan :(

Nu är det helg gott folk! //Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback