Dumma bil

Pappa och bror har varit upp till Umeå för att titta på den förbaskade bilen. De gjorde ett kastbyte och tog den hem och lämnade den röda. Hela vägen till Hörnefors och lite till tog de sig innan de gatt byta batteri...generatorn det är fel på tydligen. Hemma är de fortfarande utan ström och mobiltäckning, klockan fyra på lördagsmorgon for strömmen...kul. Utan värme blir det kallt under vintern :S Gånger som denna är jag glad att jag bor i stan. Håller tummarna för att gubbarna som patrullerar hittar felen snart så att de får tillbaka strömmen.

Imorgon börjar nästa moment. Great. Blir kanske till att gå och lyssna på Jonas Karlsson innan dess. Ikväll har jag en del att hinna också. Tänkte att det skulle vara rent och fint med färdiga lunchlådor i kylen när syster kommer hem inatt. Inte så långt ifrån det målet men vi får se hur det går. Gin blev väldigt glad över att se pappa och brorsan men väldigt besviken när jag kom tillbaka till lägenheten utan dem. Ja jag tyckte såklart det var kul att se dem också men jag vet ju att det är knappa två veckor tills vi åker hem så :)

Nä nu är det bäst jag sätter igång! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback