Could have been worse

Inte så mycket världens bästa tisdag av den här tisdagen men nu är det hockey iaf :) PUUUUUUUUUUUH! Vad nära att Timrå just gjorde mål :S Illa! Nämen vart var jag...just tisdag idag. Har suttit på campus mest hela dagen med världens bästa pluggteam och så tänkte jag och syster att vi skulle svepa ihop en pepparkaksdeg idag. Får se om vi kommer ihåg det :P

Tenta på fredag och även om jag vet att jag kan mycket så vet jag att jag har en hel del som jag måste få grepp om. Det är bara att nöta! I övrigt så lämnades årsredovisningsuppgiften in i dag, halleluja! Igår fick vi höra av vår lärare att han själv hade missat på en tentafråga som den andra inblandade läraren gjort till tentan...känns lovande. Meen det är bara att köra järnet!

Är lite smösig i huvve idag så jag har redan glömt bort vad jag tänkt dela med mig av för trevligheter. Det är inte lätt här i livet inte. Handbolls-EM är igång, har ingen aning om vad det står men heja Sverige! Snart är det dags för Channel Cup på tal om landslag. Ritola uttagen och Axelsson om jag inte misstagit mig. Sköj! Nu måste jag koncentrera mig på hockeyn! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback