Bra mix?

Advent, julmusik, externredovisning, skidskytte och skidstafett. Ja jag vet inte om det är en mix som höjer koncentrationen, speciellt inte när det ser superbra ut för svenskarna och så vips går det åt fanders. Det påminner mig bara om gårdagens förlust och gör mig irriterad. Irritation och plugg går inte alltför bra ihop. Speciellt inte när jag är nog irriterad på plugget i sig haha.

Så tänkte vi göra pepparkaksdeg men nähä då har vi för lite socker. Typiskt. Julmusiken peppar lite iaf. Söndag idag :O Vart tog helgen vägen?! PÅ fredag är det tenta...ja det ska nog gå vägen även om det känns lite för nära inpå idag så att säga haha.

Nä nu hoppas vi att herrarnas stafett går bättre! En ny vecka väntar, let's ta den med storm! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback