Andra advent

Jag är medveten om att jag är lite sen med att sprida andra-advent-glädje men det hindrar mig inte att göra det :D Visst är vår adventsljusstake fin? :)

Så kan vi fortsätta med en bild för att uppdatera snöläget i Ume:

Till råga på allt så julbakade vi lite igår. Blev bondkakor som hamnade i frysen i väntan på hemresa till skogen :P

Har varit på campus och pluggat idag, sista föreläsningen på momentet samt lite arbete med årsredovisningsuppgiften. Tur jag har hjälpsamma kursare som dessutom är goda pedagoger :D Eftersom det snöade fick cykeln stanna hemma och så blev jag kvar så pass lagom att jag kunde lifta med syrran hem när hon kom från skolan :) Lite mat på det och så tog vi en promenad ut till Ersboda och Willys med bästaste Boden som jag inte träffat på väldigt länge :D Nu är vi här och snart kommer några fina kursare förbi för lite mer plugg. Damn we're good :) Hej så länge! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback