Syskon

Jag har en teori kring en del syskongrupper, bland annat min egen. Kan det vara så att vi har seriekopplade hjärnor? Jag tror baskemig det! Som min syster uttryckte det "jag frågar ju inte dig om hur du skulle göra, tekniskt sett frågar jag ju mitt andra jag om vad jag skulle göra om jag inte var jag men fortfarande jag. if you know what i mean" Så måste det vara.

Just nu har jag en väldigt bright disskusion med en av de seriekopplade hjärnorna och det via facebook. Märk väl att vi sitter i varsitt rum på övervåningen men vet ni vad, vissa tankebanor är så fantastiska att de måste delas via nätet. Ja wtf här kommer lite wunderbara utdrag från fejjan ;)

Ja det där fattar ni säkert mycket av...eller inte. Så går det när man inte hör till seriekopplingen ;)

Haha ja vad ska man säga. Det är nog få personer i världen som har lika roligt som oss när vi sätter igång :P Trippel-L: Live, Love and LAUGH ;D //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback