Sounds good

Insåg just att jag inte längre kan använda mitt fina "men måsattack" eftersom det tydligen var en tärna som attackerade oss. Damn, men tärnattack låter som inte riktigt lika bra. Ja jag kanske aldrig delade med mig av det till er. Brorsan talade dock om för mig, när jag berättade om min lilla måsfobi, att det är tärnorna som är helt hopplösa på att sitta på lur och "attackera" folk. Oj oj illa.

Nog med fågelkunskap på morgonkvisten. Ridlägerbarnen är igång, själv har jag varit uppe sedan halv sex men inte riktigt kickat igång hjärnkontoret än. Inga vidare planer för dagen, ska se till att det finns mat på bordet men annars är det lugnt.

Musik är bra grejer btw, om ni missat det. Finns liksom någon låt för alla humör. Nä nu ska jag nog ta mig en liten lur faktiskt... //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback