Regnet det bara öser ner

Igår var vi på bröllop och brudparet var såååå fina! Är väldigt imponerad av att bruden köpte sin klänning för 4 (!) år sedan och den satt fortfarande perfekt :D I övrigt var maten väääldigt god och det var trevlig stämning trots det lite mulna vädret :)

Idag är det D-day :D ISPREMIÄR!!! Wohoo och så blir det jubileumskväll på det. 90 år sedan föreningen Alfredshems IK (numera Modo hockey) bildades 1921, även om hockeyn inte stod med i programmet förrän 1938. Jag har minsann lärt mig av The heart of hockey boken jag fick av Vikingen ;D Tro det eller ej, den är inte utläst än men jag får inte göra bort det roliga allt för snabbt :P

Anyway så spelar A-laget match mot Svenska Bandylandslaget i år igen och jag hoppas att vi vinner precis som ifjol, peppar peppar :P Kändes alltför konstigt att läsa laguppställningen utan att få läsa Svartvadets namn någonstans :( Jag hoppas att han blir frisk snart snart snart för ja, ett Modo utan Svarten är tråkigt. Läste ni förresten den lilla texten om Timanders flytt till Leksand i ÖA? Jobbigt att se honom i "fel" tröja men så länge han är nöjd så. Haha jag är nog lite väl sentimental.

Så tänkte jag bjussa på mms:et jag fick från Lule, håll i er :P

Jag döpte bilden till blä när jag sparade den men jag kan försäkra er om att det handlade om lejonet och inte om Vikingen haha ;)

Dagen till ära och för att väga upp föregående så bjussar jag på den här :P

Of we go! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback