Men låt mer nöjd om du kan

Jag är helt övertygad om att jag skulle jubla högst när Modo gör mål om jag skulle jobba som kommentator MEN jag vet att jag skulle jubla åt det andra laget också oavsett vilket det var. Vadan detta utbrott? Jo jag sitter och tittar på Norrans webbsändning av SAIK-Modo och stör mig så på fröken kommentator. Hon skrattar sig igenom matchen och låter sååå nöjd. Okej min irritation kan ha med SAIKs ledning att göra, kanske. Men bara kanske.

Jag ska baskemig bli sportkommentator och en bra sådan! Nä nu är det väl bäst att jag återvänder till matchen, btw vem sjutton är det som dömer? Vi får ju utvisningar hela tiden och SAIK får inte någon alls och NEJ jag tänker inte köpa att vi spelar "fulare". No way. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback