Men du kan ju vara en gnällspik

Jag var nyss och hämtade posten och se, där i den blå brevlådan låg mitt paket från Bokus innehållandes Foundations of marketing 3rd edition. Lite spännande kändes det att äntligen få kika igenom vad sjutton jag ska syssla med till hösten men spänningsnivån sjönk fort när jag öppnade paketet och såg att ena hörnet var skadat. Tja hörnet är väl mer eller mindre vikt men ja, betalar jag 377 spänn för en bok vill jag ha en fin bok! Därmed basta.



Slängde just iväg ett mail till kundtjänst innehållandes en bild av hörnet. Vi får se hur mycket gnällspik de tycker jag är. Jag anar att jag kommer att få skicka tillbaka den och vänta på en ny ifall jag vill ha en helt hel bok...suck sånt är bökigt.

Well jag får väl vänta och se :P I övrigt kämpar jag mot baskelusker right now, hade inte tänkt att bli sjuk men ja vi får väl se. Syrran har spenderat två dagar med feber men det kan jag ta om jag bara får vara frisk sen.

Hur sweet är det inte att vi har värvat Rob med outtalbart efternamn? Supersweet! Och SAIK hade mindre folk på sin ispremiär än oss oooh yeah :D Eller var det bara första isträningen...who knows? Don't care ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback