Länge leve längesen

20 liter körsbär är inget att leka med ska jag be att få tala om. Nu har vi gjort en tapper insats och fått ner det mesta ur trädet i alla fall. Getingarna lämnade vi kvar, huvva :S Jag måste säga att det inte är min favoritsyssla att åka traktorskopa när man är upphissad rätt högt men samtidigt är det lite häftigt, det kom jag på ikväll när jag satt och funderade över hur jag skulle stänga av höjdskräcken ;)

I övrigt har jag inte haft så mycket vettigt för mig idag. Det har spöregnat under hela natten :S Nu hoppas vi på halvbra väder ett tag i alla fall. Just jag har påbörjat läsningen av den där fantasyserien jag pratade om. Även om jag tycker böckerna är rätt bra så är det inte så bra böcker att man vägrar lägga ifrån sig dem så är man inte riktigt lässugen skulle jag inte rekommendera dem. De fyra-fem sista kapitlena är fängslande men i övrigt är jag lite svårtflörtad.

Internmatch i lyan imorgon, hade varit kul att se. Synd att jag inte har ett privatjet ;D Får se ifall det blir till att ta en sväng till Ume i veckan för att fixa lönen och tömma post samt leverara lite packning så det inte blir så mycket i slutet av månaden. We'll see, annars så ska jag och mamma ut med Bestis. Det blir bra det! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback