Jaså?

Jag tror baskemej att jag måste börja lyssna på P3. Jag är inte så mycket till radiolyssnare men det verkar som SR-smittan har nått mig. Jag har haft teorier kring det där med sr tidigare. Att många kommer till en punkt i livet när P3 eller P1 eller vad det nu är, helt plötsligt är väldigt lockande. Mina teorier har olika vinklar så att säga. Jag tror att en visad ökning i sr-lyssnande kan bero på:

- att det känns mer "vuxet" än rix eller mix
- att ökningen kommer i samband med mycket fordonskörning i ensamhet

hm okej det var bara två teorier men jag har fler på lager...de ligger bara väldigt djupt begravda just nu :P Ökat sr-lyssnande har sina orsaker mina vänner och jag är på väg att gå till botten med det hela! ;) Märk väl att jag inte tycker att det är negativt, kan misstolkas så när jag valt att kalla det sr-smittan, utan jag tycker det är härligt. Då kan vi alla prata om alla de skumma ämnen som ibland dyker upp. Och med skumma ämnen menar jag ämnen som är skumma men bra mycket intressantare och informativa än det vi får höra på rix eller mix. Tro inte att jag tänker sluta lyssna på ix-kanalerna för det :P

Nä imorgon ska vi visst iväg och rida på fina stigar så det är väl bäst att slänga omkull sig. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback