It's a working progress

Det har väl inte direkt gått i zuperzebra-fart när det kommer till min fotobok men jag jobbar på det. Tänkte bjuda på ännu en sneakpeak idag. Så sent som imorse gnällde jag på att jag inte hade någon inspiration till att få något gjort på den men så satte jag mig ikväll och ja jag har fått en hel del sidor halvklara. It's a working progress :)

Nu till något helt annat, om än inte ovanligt ämne här på bloggen. Hockey. Jag måste säga att jag är lite missnöjd med Modos matchställ 11/12 men när jag hör att andras gnäll beror på att de vill ha röda byxor och hjälmar så blir jag lite rädd :S Personligen förstår jag tanken med att dressen ska vara mer röd och grön än tidigare men att inte ha svarta byxor och hjälm kommer få spelarna att se ut som clowner om ni frågar mig. Nog om det.

Jag har inte riktigt bestämt ordningen på sidorna än men ja nu har ni fått er en liten sneakpeak i alla fall. Har dock inte orkat ta några nya printscreens på de sidor jag gjort idag. Back to work men bjuder på lite bildredigerat först! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback