Ispremiär!!!

Behöver jag säga att gårdagen var efterlängtad? Det kanske ni förstått där ni suttit och suckat över min nedräkning som började för väääldigt länge sedan ;) Igår var det i alla fall dags och jag tänkte slänga upp lite bilder och filmer av varierad kvalité :P Kan först och främst meddela att hysterinivån var lagom hög när Foppa dök upp ute bland folket och även ifall det flockades folk rätt fort där vi stod, vilket jag såklart trodde berodde på att vi stod där, så var det ingen som skrek eller grät haha. Jag ångrar lite att jag hade min Modo-tröja kvar i bilen men men man kan inte få allt här i världen :P

Först var det TV-pucksmatch mellan Ångermanland - Västerbotten och vi torskade med 0-2

Dags för presentation av Svenska Bandylandslaget och Modos A-lag :) Bandylandslaget fick ett rätt så varmt välkomnande, skreks och tjoades nästan lika mycket som när hockeygrabbarna sedan kom in :P

Lite stretching innan matchen

 

Mikael Tellquist verkade trivas med bandyhandskarna :P Hans "utkast" var kanske inte riktigt under kontroll alltid, bollen studsade iväg i världens båge men vi fick oss åtminstone ett gott skratt :P

Detta är vad som kallas en innovativ samlingsbild ;)

Trubadur Fredrik Forsberg, riktigt duktig och vi tjoade så gott vi kunde med tanke på att publiken var mindre engagerad just då :P Han förtjänade mer cred än vad han fick om man säger så.

Ulf "Uffe" Samuelsson på väg upp till "soffan" och konfernciern Jimmie Näslund

Med risk att låta fjortishysterisk tänker jag minsann ändå tala om att Foppa stod precis bakom oss när han kom in på området :P Dock hör jag till den sortens människor som tycker det känns dumt att fota en "främling" så det blev ett snabbshot efter jag funderat en stund :P Synd att jag inte hade med min Modo-tröja men men...

Soffpanelen på väg av scen, behöver jag påpeka att det var lite skumt ute? :P

Det är inte alla som har mackor och skinkost i handväskan ;) Med tanke på hur full och tung väskan var kan jag lova att det inte var det enda som rymdes där :P

Dags för Sahara Hotnights '

Ganska snygg bild om jag själv får säga det :P

Jag återkommer med filmer senare idag, filmer innehållande bland annat ett magplask eller så ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback