En del...och så andra

En del säger bättre sent än aldrig...jag säger bättre förr än senare :P Så var det den här "det finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder." Nog fasen finns det dåligt väder, ex. det väder som väckte mig inatt, även om det finns ruskigt mycket dåliga kläder. Eftersom jag är svensk är det väl bäst att jag drar en väderrapport från natten.

Cirkus strax efter midnatt vaknade jag av ett öronbedövande dån. Det visade sig vara stora mängde vatten som bestämt sig för att falla ner från himlen på en och samma gång. Till slut klev jag upp ett tag och pratade med syster för det ekade seriöst i huvudet på mig. Under vårt samtal dök en del "åh nej vad kan gå åt fanders i regnet"-tankar. Ungefär som följer:

- Stackars hästarna som är ute...hoppas det är superlokalt och inte regnar lika mycket hos grannen.
- Saaata...tvätten står ute på stugbron. Jag hoppas det regnar rätt ner.
- God damit dekalen är supertålig efter 48 timmar men frågan är efter 4...hoppas det regnar rätt ner.
- Undra om de lakan mamma hängde ut är intagna...hoppas det :S

Hur snyggt blev inte det här då btw?

Som ni ser hoppades vi rätt mycket. Än har jag inte undersökt hur många av våra "hoppningar" som höll men dekalen verkar sitta kvar iaf :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback