En älg en ko en...

Vikingen och syster yster har dragit till Lule och för en stund sedan dök det upp ett mms där den förstnämnda poserade med en kasse med en logga på... en Lule hockey logga! :O Oj oj illa, jag tyckte de åtminstone kunde försöka spåra rätt på Abbotarna och få några coola autografer om de nu vart tvungen att skaffa sig en men nädå :P Tur att vi ska på ispremiär om bara TVÅ dagar :D

Imorgon väntar sista ridlägerdagen för barnen och så ska vi suit up och gå på bröllop. Just nu lyssnar jag på systers Tyler Ward spellista som hon gjort på Grooveshark, vilket btw är ett väldigt bra substitut till Spotify i magra tider. Störigt med begränsad speltid på Spotify och dessutom slipper man reklamen på Grooveshark. Bra grejer. Grooveshark.com mina vänner. Och ja har ni inte hört Tyler Ward någon gång så tycker jag att ni ska kolla upp honom, han gör grymt bra covers!

Nä tänk att mer än så har jag inte att komma med ikväll. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback