Done and done

Sådär då var fotoboken ivägskickad. Det tog bara hela sommaren att få den klar...hehe :P I övrigt har jag och syster, mest syster, fortsatt att förbereda matsäck för nästa veckas tävlingshelg. Det gäller att man har mycket mat och kakor med sig för att orka hålla igång! Det är stekish ute btw om ni inte märkt det. Ja just så har vi fått något på posten som är muy bien men vad tänker jag minsann inte tala om förrän vi har monterat det och jag kan lägga upp bildbevis.



Det är tydligen vecka 33 nu om ni missat det. Det hade jag :) Det här med veckor eller datum/dagar överhuvudtaget är inte min grej under sommarlovet :P I övrigt har Modo Joonas nånting på tryout i veckan. Jag känner att jag har lite dålig koll inför den stundande säsongen men det ska det snart bli ordning på. Snart kommer väl hockeybibeln ut och så fort jag kommer upp till Ume igen blir det till att uppdatera laguppställningen på väggen så den är up to date.

Jag har bestämt mig för att investera i en whiteboardtavla men det får visst vänta till mitt nästa besök på Biltema. Hade tänkt att köpa en ursöt med grodfötter och grodmagnet på Leklust men den var inte prisvärd nog. En dubbelt så stor på Biltema är billigare. Det säger väl allt. Så istället blir det till att ha tålamod och ta mig till Big B senare i höst så får jag pynta min board med söta magneter för att väga upp för att den inte har grodfötter i hörnen haha :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback