Det finns sådana dagar

Ibland dyker det upp dagar där det är omöjligt att vara något annat än glad, andra dagar går man som i dimma och en tredje kanske det växlar. Ikväll har jag en saknar-kväll. Den triggades av att jag började tänka på att min lilla hundkamrat åker hem imorgon. Jag sa till syster att det är bra att hon kommer hem på onsdag, så att hon kan agera substitut till Candy ;) Nä skämtåsido. Men helt plötsligt började jag sakna min lilla hundkompis Saga och så kom jag fram till att jag saknar att hålla igång med Bestis och på den vägen är det.

Så är det men nu ska Candy och jag lägga oss och sova så kommer husse och hämtar henne imorgon. Lite tråkigt, lite skönt. Blir lite mer sömn och ork framöver men kommer kännas konstigt att inte ha en fyrfota svans vart man än går.

Jaha idag är det alltså första augusti och jag vet inte om jag är en överdriven planerare men imorgon blir det nog till att beställa kursboken. Eftersom det har en tendens att alltid krångla på något sätt för mig så är det bäst att göra det i tid.

Godnatt på er gott folk, imorgon tar vi nya tag! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback