Vart tog dagen vägen?

Min definition av en bra dag är när jag är så uppe i dagen att jag knappt tittar klockan och får en smärre chock när jag inser att det är middagstid. Tiden går fort när man har roligt! Däremot ifall man väntar på något går dagarna oftast väääldigt långsamt. Känns som att jag kommer att rätt fullt upp under de följande veckorna så förhoppningsvis komma jag glömma bort att vänta/längta :P

När Svt's Hej litteraturen! började så var jag rätt uppe i det och blev glad över deras satsning för det kändes som att den skulle kunna vara till stor nytta för både mig själv som lärare och för mina elever. Jag ska dock erkänna att jag inte sett mer än första avsnittet (antiken) men det har helt enkelt inte blivit av. Nu såg jag att de gjort en uppdatering på facebook och blev tacksam över att bli påmind! Hur kunde jag glömma det?! Ingen aning men jag ska nog se till att se några avsnitt i helgen och förhoppningsvis får jag användning för dem under praktiken :)

Time to let the rest of the day fly away ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback