Tunt med inlägg

Som jag redan förklarat för er så är jag på praktik och ja hela min existens kretsar runt den mer eller mindre. Jag planerar till och med i drömmarn ;P Hade de två första lektionerna idag och för att bryta min praktik-centrerade existens lämnar jag det okommenterat utom att jag kan säga att det gick bra :) Både jag och min handledare var nöjda och det är alltid trevligt!

Det är hockey right here och right now. Inte riktigt right here men :P Vi spelar mot Örebro i Örebro och vi måste och ska vinna! Nu är det snart fredag och då ska jag på hockey i lyan med familj och vänner :D Det känns gött.

Vad mer kan jag tänkas ha att rapportera idag...de har presenterat vilka ansikten som kommer att pryda de nya sedlarna. Astrid Lindgren på 20-sedeln känns självklart även om det känns konstigt att Selma byts ut. Dock har jag då aldrig hört någon fråga ifall jag "har en Selma"...okej Ingmar Bergman på 200-sedeln och ja varför inte.

Jag hade tyckt att Foppa kunde få hamna på en sedel men icke då :P Han är väl inte tillräckligt gammal legend än hehe. Jag kommer inte ihåg vilka fler det skulle vara på sedlarna...några (eller alla?) ska tydligen vara miljövänliga i alla fall. Jag läste att 200kronors sedeln och 2kronan skulle vara grön och först tänkte jag vad lustigt...sedan insåg jag att det inte handlade om deras färg kanske haha!

Nä nu måste jag ta och ladda med lite energi och koncentrera mig på matchen. Nä just FBK vann igår, gött det men de hade ju inte behövt låta SAIK göra två snabba mål i slutet av matchen. Dåligt FBK. Men ni vann, huvudsaken det. Well energi var det! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback