Trevlig läsning

Jag satt just och surfade lite på IIHFs hemsida och läste lite "inför VM"-artiklar. Lyssnade på en intervju med Pär Mårts också "I don't think it's a different way, it's my way". Osäker på ifall det blev hundra rätt där men jag tyckte det var bra sagt! Jag gillar Pär Mårts som ledare, ifall nu någon har missat det. Åter till artiklarna, den här är trevlig läsning. Kort och gott så står det att antalet svenskar i NHL har ökat samtidigt som det är det lägsta antalet européer i ligan på länge. Inte illa. Ska erkänna att jag skummade så ifall budskapet uppfattades fel så är det sånt som händer, ni får väl ta och läsa själv :P

Enligt Dante skulle jag hamna i helvetets värsta håla Limbo :S Ja så går det när man är ateist och odöpt :P Svar ja, jag håller på att planera lite för praktiken. Läste Fröken Julie imorse som jag kanske nämnde och nyss läste jag på Metro att Strindbergs naturalistiska drama ska bli långfilm lagom till nästa år. Inte illa att få sitt drama filmatiserat 100 år efter sin död. Kanska something to aim for. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback