Tele-männen cirkulerar

Tydligen kan teleledningen ha "hoppat ner" flera kilometer bort när den for ner hos grannen men nu är iaf tele-männen ute och snurrar så snart så är det nog back to normal :P Vancouver klarade sig vidare till andra omgången, puh säger jag till det! Lite besviken över att de släppte 3-0 till 3-3 i matcher men huvudsaken att de klarade det! Nu är mitt nästa bekymmer huruvida det blir någon Omark i VM-truppen eller inte *hoppas,hoppas*!

Hjälpte syster att arbeta Babe from the Ghetto och ja jag fick mig lite motion kan man säga. Bra kondition my ass säger jag bara :P Jag kan alltid skylla på att jag blev yr av att springa på volt och att Babe har fyra långa ben medan jag har två :P Nu ska jag läsa lite Fröken Julie och sedan blir det till att ta tag i livet ytterligare ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback