Sånt som händer

Det sista jag tänkte innan jag somnade igårkväll var att: damn jag måste se till att lägga in räkningarna i internetbanken så att de hinner gå iväg. Ja det är ju faktiskt snart slut på månaden. Strax innan lunch idag tänkte jag då sätta mina planer i verket, så jag startar datorn men innan den är igång får jag ett telefonsamtal från min bror som ber mig kolla ifall telefonen fungerar. Och det gjorde den...inte.

Telefonledningen blev "nerkörd" hos grannen och vi sitter "strandade" utan fast telefon och internet. Haha oj så dramatiskt det lät. Hade det inte varit för att jag, som sagt, inte lagt in mina räkningar så hade jag inte varit så brydd. Fast det är ganska spännande hur störig tanken på att du inte kan använda internet är. Nu har jag ju dock bytt till Tele2 när det kommer till mitt mobila bredband och tänka sig att det faktiskt fungerar här ute i skogen. Uppenbarligen :P Problem solved och jag har lagt in mina räkningar :P

Nu ska jag återgå till att läsa Doktor Glas och försöka få lite planering gjord. Läste förresten att Henke kanske stoppas av Rangers när det gäller VM. Mhm det kan man ju ha skilda åsikter kring... Haj så länge! //Elin

Kommentarer
Postat av: ANNE

alltid lika kul att betala räkningar..

2011-04-26 @ 12:39:18
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Tele2

Hej Elin,



Det är aldrig roligt att behöva betala räkningar men jag är glad att ditt mobila bredband från oss gjorde det möjligt. Jag hoppas att du även i övrigt är nöjd med abonnemanget.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-28 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback