Myggbett och Eurovision

Jag har en klump av myggbett på min högra axel. En KLUMP! Jag skojar inte. De kliar inte ens så vad gnäller jag egentligen för? Jo jag gnäller av principsak. En eller flera av de gigantiska mördarmyggorna har orsakat det och jag är besviken!

I övrigt har vi sett på inför Eurovision ikväll och ja vad ska jag säga...Portugals bidrag är pinsamt dåligt. Rysslands bidrag påminner om Eric Saade (mest i person och koreografi) eller är det kanske tvärtom? Ja ni bra fråga. Jag gillade San Marinos låt, Islands bidrag och hm det var någon till som jag tyckte var trevlig. Men ungefär så långt sträcker jag mig angående andra halvan av semi 1. Jag är inte alltför insatt, än, men jag väntar fortfarande på att höra årets satellit så att säga. Att Tyskland väljer att ställa upp med samma artist två år i rad...lite pinsamt. Lena kommer definitivt inte vinna (eller så gör hon det bara för att jag skriver det motsatta) eftersom hennes låt inte ens är hälften så bra som hennes Satellite!

Henke "tackar nej" till VM. Fine vi vill ändå inte ha med han i truppen...han har tappat mycket respekt från min sida sedan Head&Shoulders reklamen han medverkar i :P Nä skämtåsido men vi har andra bra målvakter som VILL spela VM. Ska inte skylla allt på Henke, Rangers hade väl ett finger med i spelet men okej vi klarar oss.

Nu blir det sängen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback