Med påsken runt hörnet

Dags för hockey! Damkronorna spelar mot USA och matchen sänds på SVT24 ifall någon missat det. I övrigt är det snart påsklov. Hjärnan hade mer eller mindre gått på lov redan imorse, skämmes den :P Alldeles nyss så påpekade de på nyheterna att Skellefteå inte ligger någon annanstans än i Västerbottens län. Oj glädjebilder från vinsten mot USA i OS 2006. Magiskt! Well tillbaka till Skellefteå och de stackarn som drabbats av den elaka tarmparasiten. Hoppas att den inte tänker slå sig ner i Övik någon gång under de närmaste åren :P Inser nu att det var nyhetsmissen jag skulle återgå till men den handlade ju om parasiten så. Hm som sagt så har hjärnan tagit lov.

Vad händer då under påsk? Ja ni jag föredrar att hålla schemat öppet men en garanti är att det blir en hel del skolrelaterat arbete, både när det gäller praktiken och universitetet. En del åker till fjällen, själv föredrar jag skogen. Vädergudarna har utlovat fint väder så vi hoppas på det och så laddar vi om batterierna ordentligt!

Foppa som biträdande general manager, vem är förvånad? Inte jag, känns som att det kan bli bra! Hade i och för sig varit intressant att ha han i båset. Kan Jörgen Jönsson dra lasset som assisterande tränare så kan Foppa så säg men han kommer nog vara lika värdefull i den position han hamnar i nu. Heja Modo! Nu ska jag fokusera på hockeyn! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback