Måndag morgon

Ny vecka, nya utmaningar! Damkronorna vann mot Slovakien med 3-0, sweet! Imorgon ska jag tydligen på Classes och handla nå kabel så att folket kan övervaka den tjocka hästen. Den dräktiga damen med andra ord. I övrigt så har jag inte så mycket spännande att komma med. Jag har hittat åt en rätt skojig sida med frågesporter i alla möjliga ämnen, tänkte faktiskt ta och använda den i undervisningen. Nu har jag dock inte adressen i huvudet och orkar inte leta reda på den men en annan gång ska jag dela med mig :P

Jag hade sådan tur att jag fick skjuts hem idag i en ljusblå Ford Focus med en Modo-logga på bakrutan! Det sist nämnda är mycket viktig information ;D Haha nä men är det inte en Citroen så väger Modo-loggan upp en del av det ;) Jag ska inte vara sen att medge att Vikingen gjort en bra affär även om det inte är en sitt-å-träng :P

Nu måste jag försöka få lite ordning på livet och sedan blir det till att ladda upp för morgondagen! Haj så länge // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback