M som i magiskt och som i Modo

Nu sitter jag här i en Modo-replica storlek 100/110. I'm amazed att jag kom i den haha men ja vad ska man säga. Stämningen i lyan...WOW. Just nu är jag glad att det blev ändrat så att vi gick på kvällens match istället för den mot Mora i söndags. Vi må ha vunnit med 8-1 då, men kvällens match slår det mesta.

Med några sekunder kvar skrek alla Modoiter i arenan ut sin glädje och det rakt tjöt i öronen. Känslorna som bubblar just nu är en mix av lättnad, glädje och ja alla andra positiva känslor som på något sätt kan kopplas till kvällen. 2011-04-08, en kväll jag aldrig kommer glömma! Jag tror jag måste citera Pink: So fuckin perfect!

Now I'm speachless so I will leave med några avslutande ord kvällen i ära!

Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit SEGERN ÄR VÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback