Lustigt

Jaha så var påsklovet snart slut och det börjar bli dags att samla ihop sig för att återvända till skolan. För min del känns det som att jag behöver samla ihop mina muskler för de tycks vara i en enda röra :P Med andra ord har jag spaghettikropp/träningsvärk efter diverse göra här ute i skogen.

Modo har värvat tre nya typer: Thomas Pöck, Johan Ryno och Fredric Andersson. Härligt att det börjar hända något på värvningsfronten jag ska dock erkänna att jag inte har någon vidare koll på dessa spelare men jag litar på Näslund och co omdömen! Peppar peppar ;)

Imorgon drar VM igång, Tre Kronor spelar dock inte förrän lördag. Jag hade någonstans i bakhuvudet fått för mig att vi spelade imorgon men det var nästan tur i oturen att jag tänkt fel :P Nu blir det sista april med hockey haha favorit i repris sedan nyår fast matchen börjar ju 20.15 så vi ska nog hinna med att välkomna våren också innan midnatt :P

Jag och syster kom fram till att Big Mama antingen måste ploppa ut Angry feet innan söndag eller så får hon vänta till nästa helg, scratch that för då är bland annat jag iväg på tävling men okej söndag nästa helg är okej :P Men än har hon tre dagar på sig ;D Det ska inte bli något Måndagsbarn här inte :P Hade varit ganska häftigt ifall hon fick det här fölet (ja vi snackar om en av hästarna om ni missat det) på Métisse födelsedag, mao 4 maj men dit känns det som att det är så fruktansvärt långt. Vilket det inte är men dessutom är det en onsdag och då är ju inte jag hemma ;D

När Molly fick Métisse så fick jag ett samtal från syrran kring fyra på morgonen och när jag väl vaknade till så pass att jag märkte att det ringde så tänkte jag "men hur lyckas man ringa i sömnen" haha tur att jag valde att svara ändå, även om pipandet i andra änden (som skulle föreställa: Molly har fölat) made no sence at all i mitt nyvakna tillstånd :P Är det svårt att förstå att jag sedan blev klarvaken? Haha :D

Weeeeell. Jag har lärt mig något nytt på slovakiska: Do skorého videnia! Blir lite fel i det här sammanhanget men det betyder i alla fall ses snart :D Jag säger istället hörs snart och lämnar bloggen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback