Logopedbesöken verkar visa resultat

Den stora frågan är: hur får man tyst på en matsal fullt med folk? Ja jag tänkte som ta den lätta vägen och bad min handledare fånga skarans uppmärksamhet så lovade jag att sköta presentationen själv :P Efter ett misslyckat försök att skapa ljud genom att slå två, halvfulla, kaffekoppar mot varandra testade jag att slå min kulspetspenna mot min kopp...det skapade inte mycket ljud. Plan B tog form i mitt huvud och jag tänkte som så att ifall jag ställer mig upp kanske folk reagerar...det funkade inte så jag sa helt enkelt HEJ ALLIHOPA...så högt jag kunde :P DET däremot fungerade oerhört effektivt och alla blev knäpptysta :)

Det roligaste med det hela var att jag fick flera kommentarer om vilket bra magstöd jag måste ha och att jag inte höjde rösten utan bara tog i mer så att säga och då blev jag väääldigt glad :D Det är ju det som jag jobbat på när jag gått till logopeden och uppenbarligen så kan jag använda magstödet precis som jag ska :D Nu ska jag göra klart inför morgondagens lektioner genom att dels läsa massa fantastiska elevtexter :D Ha en bra kväll! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback