Lite egenskaper till salu

En gnutta perfektionism och rejält med självkritik bortskänkes till frivillig själ :P Bytes gärna mot en näve nonchalans och egoism. Eller det senare har jag nog tillräckligt av ;) Fast jag får nog tänka över mitt erbjudande lite till, jag gillar ändå att ha de egenskaper som jag nämnt samtidigt som de kan göra livet lite besvärligare emellanåt. Självkritik är bäst i lagom mängd och som en av de andra kandidaterna påpekade igår "men skulle du någonsin vara så där hård mot dig själv?" nej. "nä precis, va snäll med dig själv nu!". Jag hoppas jag blir lika vis som henne, och många andra visa själar, när jag blir "stor" :)

Apropå stor, vuxen blir man tydligen när man är 25 och tills dess kan man såsa omkring...:P Om det vore så väl :) Snart har två veckor av praktiken flygit iväg och jag hinner inte riktigt med. Snart är det väl sommar och dags för jobb innan jag hunnit blinka :O Så kan det vara. Såg att Sverige vann mot Slovakien med 5-2 igår :) Inte en enda förlust för Tre Kronor 2011 tyckte jag mig läsa också, det gillas! Har höga förväntningar inför VM jag! Tycker dock det är trist att vissa NHL-svenskar stoppas från att delta men samtidigt så är de mitt uppe i slutspelet...dålig planering!

Nu ska jag "såsa" vidare, och just det - vet ni vad LOL betyder så är ni inte heller vuxen :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback