Guess what?

Jag sitter och tittar på första matchen i SM-finalen. Samtidigt sitter jag och funderar på varför jag gör det. Det enda positiva med det hela är att FBK leder med 3-1 med en period. They better not screw it up. Imorgon spelar Modo mot Örebro, jag håller tummarna för lika många mål som sist eller varför inte fler :P

Förutom den viktiga hockeyn så har jag mina första lektioner på praktiken imorgon. Det känns gött! Första är direkt från morgonen så det är bäst att se till att jag är pigg och glad :P

Lillebror är inte så liten längre, fyller 18 år idag och även om jag redan grattat honom både en, två och tre gånger är det väl bäst att jag gör det här också GRATTIS LILLEBROR! Nu när han inte bara är lång som bara den utan till och med myndig är det viktigt att komma ihåg att han är lillebror ;P Han är ju inte som alla andra småbröder heller, han är liiite bättre precis som mina andra syskon haha japp that's how I see it :P

Nu ska jag stöka undan och tänka igenom mina planeringar för morgondagen en extra gång innan jag kopplar bort och sjunker in i en god natts sömn! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback