Fyrfota vänner

Det är alltid lika spännande att se hur mycket träningsvärk jag får efter första ridturen när jag kommer iväg till skogen. Idag blev det en tur med två ekipage utöver mig och Bestis och tänk att bara takten lyckades ge mig mjälltugg haha det känns bra :P Får skylla på att frukosten inte hade landat än kanske ;) Tur dock att det mer eller mindre är som att cykla, har man väl lärt sig det en gång så sitter det i ryggmärgen. Det är dock lättare att cykla vilket kanske beror på det faktum att du manövererar en cykel och inte en fyrbent varelse :P

Jag måste ta och försöka packa upp :S Ungefär lika roligt som att försöka packa...sedan får vi se vart dagen tar mig :) Sverige - Lettland spelar ikväll, verkar som att de inte tänker sända den dock men nästa vecka spelar Tre Kronor mot Tyskland, även det två matcher, så de borde sända ena den i alla fall. Blir bra det! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback