Det ska inte vara lätt

Det ska inte vara lätt men ibland kan jag önska att det åtminstone kunde få vara hyfsat okomplicerat emellanåt. Fast så är det ju också ibland så jag ska inte gnälla. Väntar på tentaresultat för moment 2...klockan halv två fick vi veta att vi kommer få reda på dem idag...klockan är snart åtta och vi har inte fått veta något än. Great! Har tyvärr inget spännande att rapportera, trist att Ritchie drar vidare från Modo men det visste jag redan i fredags och om inte annat så var det rätt väntat. Ryktena går att det är en hel del spelare som vägrar skriva nytt kontrakt så länge Challe är kvar. Rykten, men jag ska då passa på att påpeka att rykten via lokalbefolkning har varit korrekta 9/10 gånger i år så ja...vi ser väl. Skulle inte bli förvånad i så fall. Som sagt vi ser väl, i övrigt hoppas jag att morgondagen blir en gladare dag, tills dess får ni ha en trevlig kväll!

Btw så har jag varit på museibesök och kollat in utställningen Kretshoppet. En välgjord utställning och även om jag visste en hel del av det som togs upp, miljö/hållbar utveckling, så var det en del saker som fick mig att höja på ögonbrynen. Värt att kolla ifall man har vägarna förbi museet! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback