Dags för ett nytt verb

Jag har börjat fundera på ifall vi kanske borde lägga till ett nytt verb i ordlistan. Att bjästa fanns ju med i årets nyordsordlista så då borde vi kunna säga att övika när vi syftar till att en svensk vinner poängligan i NHL ;D Why not? Haha ja ni...Jag har många funderingar i hjärnkontoret idag, tyvärr rätt många som innefattar saker som irriterar mig så jag skippar det för ikväll. Vi stannar vid att konstatera att mänskliga relationer är sjukt spännande och ibland väldigt frustrerande men vad vore livet utan dem :D

Åter till roligheter :) Daniel Sedin tog hem poängligan i NHL GRATTIS till en av våra två Sedinare och ja att Henrik kom fyra är ju inte fy skam det heller ;) Jag lever fortfarande på glädjen från i fredags och det kommer jag nog göra ett bra tag :D Dock konstaterade jag idag att jag redan längtar efter nästa säsong, har blivit på tok för få matcher live i år men jag får spara mig till framtiden och vår planerade hockey-roadtrip :D

Time for som chillaxing! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback