Blod, svett och tårar

Har kommit fram till att en förutsättning för att jag ska gilla att träna i fortsättningen är att jag börjar gilla att svettas...jag tror jag nöjer mig med att träna och "gilla" det! Har just kört 40 min Zumba med syster och jag måste ändå erkänna att jag inte ens tanken att fuska med det träningsschema som Vikingen och jag planerat in. Dagens pass var till och mer extra utöver träningen. Eller ja, egentligen är det morgondagens pass som blir det som är extrainlagt för min del. Duktig Elin!

Nu är det Så ska det låta och nu när jag är hemma kan jag se det som det ska ses, med syskonen! Oj oj nu måste vi fixa så att vi faktiskt kan titta på det :O PANIK ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback