Äntligen fredag

Äntligen fredag, inte så att jag längtat efter veckans slut för så är faktiskt inte fallet. Det är snarare så att det äntligen är dags för att gå på hockey :D Vi blir en hel hög som ska gå och det är ju alltid trevligt :D Me like big time! Sååå spännande det kommer att vara. Tur att vi ska vara där!

Just nu sitter jag med bror och tittar på SM-finalhockey...står 1-1 än så länge. Som ni vet sedan tidigare så vill jag att FBK ska vinna. De har ändå så många guld så ett mer eller mindre kvittar. Ja ä int bitter. Jo det är jag :P

Nog om hockey. Blir till att åka hem till helgen, hem till skogen alltså. Eftersom folket kommer ner för hockeyn har vi ju skjuts och det ska inte slösas bort. Varje bussresa som kan sparas är en tredejedels hockeybiljett (elitserien) eller fyra mjölkpaket. Det kallas att tänka ekonomiskt. Typiskt nog har några kompisar inflyttningsfest på lördag men jag får hoppas på att de släpper in mig även ifall jag missar invigningen :P

Nä nu har jag minsann lite saker att fixa inför morgondagen så auf wiedersehen! //Elin

Kommentarer
Postat av: Mange

Jag ska ner till inflyttningsfesten imorgon, åker ju från Långviksmon och kan hämta upp dig om du vill det. Åker sedan upp på söndag igen, så bara om du har någon som du kan stanna hos och övernatta (hos Lotta & Jocke kanske?) så är det ju bara att åka med mig upp på söndagen igen!



Bara att höra av dig via telefon, sms eller Skype om du vill åka med :)



Kommer övernatta i Köpmanholmen till söndagen.

2011-04-08 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback