Världens BÄSTA torsdag!

Vi vann :D Såklart ;D 2-0 mot BIF och vi ligger 3:a i tabellen (jag vet att det spelar noll roll efter en match men kom igen) och redan imorse när jag vaknade halv sju av traktorerna utanför så visste jag att det skulle bli världens bästa torsdag :D Så rätt jag hade och så glad jag varit :P

Imorgon får jag besök och i övrigt är det läsning som står på schemat för planen är att läsa bort inför måndagen innan helgen börjat så jag kan ta helg på riktigt :) Har faktiskt varit så pass duktigt att jag läst allt utom två böcker redan idag ;P

VÄRLDENS BÄSTA TORSDAG! Nu laddar vi för lördagsmatchen mot DIF med lite sömn och en glad morgondag ;)

Elins slutord: Glädje smittar, så in i norden :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback