VARFÖR IDAG?!

Jag var överlycklig över att jag denna vecka fått extra timmar jobb (samma som sommarjobbet) och vad händer?! JAG FÖRSOVER MIG!

Igårkväll ställde jag väckaren på 06.45 och såg till att jag hade ett alarmljud som jag borde vakna av...Imorse vaknade jag och funderade på om väckaren inte borde ringa snart och när jag tittar på klockan så är den HALV TIO! For your information så skulle jag vara på jobbet i Ersboda klockan åtta vilket innebär att jag borde cyklat hemifrån senast halv åtta! Malin, min kursare och kollega har ringt och jag ringer upp henne i panik och hon talar om att två andra kursare är på väg hem till mig för att kolla om det hänt något. Det säger ganska mycket om mig när folk blir oroliga av att jag inte dyker upp. JAG DYKER ALLTID UPP! Förlåt för versalerna men jag är så fruktansvärt arg på mig själv just nu och skäms som en hund. Bad Malin om ursäkt typ tusen gånger när jag ringde henne imorse och det lär bli tusen förlåt till när jag kommer till jobbet i eftermiddag...

Det händer typ en gång på två år att jag försover mig när jag har en avtalad tid av något slag. Sist var det 2008 när jag skulle skriva högskoleprovet...det fick mig också att bli jävligt förbannad på mig själv kan jag säga...vad är det för fel varför försover jag mig bara på viktiga dagar?! Nu kommer jag dessutom vara stressad över det här hela jävla dagen. Jag måste sluta svära. Suck.

Elins slutord: Tro aldrig att mobilväckaren innebär någon som helst säkerhet, skaffa tre riktiga väckarklockor istället så slipper det bli såhär :( // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback