Super-tisdag

Ikväll är det hockey! :D That we like ;) Har haft en av de sämsta helgerna på länge men det är skit sak samma för helgen är lååångt borta nu och jag laddar om för ikväll är det hockey! :D Oj jag hade visst sagt det en gång förut :P Bäst att säga det igen: ikväll är det hockey! Haha det enda som kan få mig på bra humör, nä det finns mycket annat också men hockeyn hjälper :)

Imorgon ska det grupparbetas...har inte läst klart men har åtminstone läst klart Ett öga rött så det är Litteratursociologin och Intersektionalitet kvar...det spar jag till ikväll/imorgon :P Hemtenta och examinerande gruppuppgift börjar närma sig...:S men det känns faktiskt mer spännande (åtminstone språktentan) och jag har två A3-papper på press för mitt språkträd :D Det ska målas tjalalala :D

Åter till hockeyn som börjar om 25 minuter (samtidigt som jag måste hänga in tvätten i torkskåpet) och vi spelar mot Luleå i Fjällräven Center. 4-1 har Svartvadet sagt och Svartens ord är lag, eller nått :)

Bäst att jag ger mig innan jag talar om att det är hockey ikväll igen, done and done ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback