Språkträd

Det är kul att måla :D Imorgon ska ett utkast på språksociologins hemtenta vara skickad till mina gruppmedlemmar innan klockan tolv. Om jag säger så här, det känns som att det blir tidig morgon och ambitiöst slutarbete imorgon för just nu är jag helt fast i min underbara illustration ;) Jag är den sista att säga att jag är duktig på att måla men måste säga att jag är grymt nöjd över mitt träd :)

Än är jag inte färdig med färgläggandet så resten av kvällen ägnas nog åt mitt träd plus lite utkast. Medan jag målar strukturerar jag utkastet i huvudet, brukar fungera bra :) Jag vill inte avslöja för mycket av mitt mästerverk men bara för er skull lägger jag in trädet i sin helhet som det ser ut just nu :D

m

Inte hockey förrän torsdag så det här är bra terapiarbete och när trädet är klart så har jag som ingen ursäkt för att låta bli att börja skriva på de två hemtentorna ;P Bra plan Elin, oh yes indeed!

Pratade med vår kära kvartersvärd idag och det är noterat att Modo har problem med spis och kylskåp. Är ni insatta förstår ni, är ni "utsatta" får ni nått att klura på :P

Elins slutord: It ain't over until the fat lady sings! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback