Over the top

Tanken är att jag ska läsa mina gruppmedlemmars utkast på tentan just nu men jag fastnade som halvt i dokumentären som visas på tvn. Vad den handlar om? Småbarn som är skönhetsdrottningar...såklart. Får mig att tänka på Little Miss Sunshine och jag måste ärligt säga att jag tycker sånt här är rätt läskigt. Samtidigt är det fascinerande att få höra hur barnen och föräldrarna ser på det hela. För mig är det absurt - för dem är det självklart att man ska sminka sig som 6-åring...well.

Kan meddela att jag är väldigt nära att besluta mig angående ett eventuellt optikerbesök som jag borde ha gjort för ungefär tre år sedan...det står mellan specsavers och direkoptik så har ni erfarenhet av dessa företag får ni gärna dela med er!

Ikväll ska jag alltså läsa några utkast, fort är ju det gjort och sedan är det sista kvällen i friheten innan det är dags att ta tentorna på allvar. Är avundsjuk på systrarna som fått choklad i brevlådan men hoppas att min kommer imorgon ;D

Men shit jag blir mörkrädd av det här, ungarna ser mer konstgjorda ut än vad dagens barbie gör! Anyway nu ska jag återvända till plugget och inte är det hockeyn förrän på torsdag heller. Eller jo DIF spelar mot AIK ikväll, kan bli intressant att se ifall matchen får spelas utan problem.

Elins slutord: Förvänta dig aldrig att det är varmt eller kallt ute bara för att termometern säger så, gå ut på balkongen för fasen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback