Men hur...eh va?

Hitintills kan jag konstatera, utifrån alla litteratur, att vi egentligen inte kan generalisera men att vi måste för hur ska vi annars kunna prata om saker...vem hjälper det egentligen? Well det enda det konstaterandet gör med mig är att jag blir ännu mer filosoferande än vad jag redan är :D Sen om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Idag ska jag in till Umu för lite grupparbete och så tar jag ledigt från skolan till kvällen. All litteratur för veckan är nämligen läst, det som återstår att göras är att skriva utkast på hemtentan men det ska vara klart till tisdag så det tar jag när jag känner inspiration eller när tiden börjar rinna ut ;D Märk väl att det är en tenta som jag faktiskt ser fram emot att skriva så det är rätt otroligt att jag kommer börja med den dagen innan. Tänkte bara så att ni förstår att det fortfarande gamla vanliga Elin som vill få saker gjorda i tid ;D

Solen lyser ute, jag fryser om fötterna och termometern säger att det är 10,3 ute och 21,4 inne. Lusekoftan (kommer inte ihåg om man faktiskt kallar denna varma tröja för det) har åkt på för jag är då inte den som fryser frivilligt. Har till och med hunnit med att vika och stoppa undan tvätten :) Näst på schemat står en dusch och sedan match samt att försöka förbereda mig inför grupparbetet.

Hockeyn igår gick sådär, vi pratar helt enkelt inte om det och kommer tillbaka på torsdag :D Inte direkt som att säsongen är körd för en förlust för isf är alla utom LHF misslyckade ;D

Elins slutord: Ge sånt som gör dig glad ordentligt med tid, resten kommer du hinna med automatiskt om humöret är på topp! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback