Kom igen Ajdål!

Sitter just nu och tittar på Idol efter att faktiskt fått ner lite tankar i hemtentamen nr 2. Kan inte låta bli att skriva av mig för jag blir så frustrerad. Vad är det för en kass publik i år egentligen? Har Sverige fått nått läktarvirus som innebär att det krävs att någon säger åt en att applådera? Dåligt säger jag bara!

Tycker i alla fall att Carlsson på taket som nyss sjöng var bäst av alla jag hört hitintills i veckan. Chris var bra igår men i övrigt gillade jag ingen av dem. Väntar fortfarande på att mina favoriter ska sjunga men vänta hur var det nu igen, har de kanske åkt ut? Brukar som vara så...nä de kommer nog senare i veckan men måste säga att många av mina favoriter försvann under auditionerna.

Nu tog visst reklamen slut så då är det lika bra att jag flyttar över till "soffan" igen, men nu vet ni hur jag ser på det hela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback