Jag vet vad det är!

De senaste dagarna har jag varit lite "ur fas" jämfört med...mig själv :P Nu idag har jag varit überambitiös och pluggat (mao läst) från åtta imorse till ungefär fem, har endast gjort pauser för mat och diverse nödvändigheter. Nu tittar jag på Idol (Filmatiseringen av Liza Marklunds Sprängaren i reklamerna) och ska försöka få lite ordning på papprena som ska med till skolan imorgon.

Så hur kommer det sig då att jag helt plötsligt "funnit balanser" (ni minns väl boken Att finna balanser från AUO 1 kära lärarstudenter) och fått väldigt mycket gjort idag? Jo jag vet exakt vad det är...det är HOCKEY imorrn :D Skratta bäst ni vill men nått så litet kan göra så mycket och oj vad hockeysäsongen är efterlängtad! Det är ju "premiär" ikväll men i min värld räknas inte AIK-LHC som officiell premiär utan det är imorgon det smäller ;P Lite surt att de visar FHC-TIK på 4an dock...det borde varit våran match som visades! Men man kan ju inte få allt ;P

Hockeyligan har nollställt räknaren i alla fall så jag får väl känna mig besegrad och låta dagen i ära vara premiärdag för elitserien. Dock verkar sidan vara nååågot tungladdad idag...tänkte jag skulle kolla hur det går för AIK och LHC, mest för sakens skull men nähä.

Oj en tjej med fixerade käkar ska just sjunga på Idol...och hon är duktig :O Ballt!

Nu så äntligen, LHC verkar leda med 2-1 well ska jag vara ärlig så ser jag hellre LHC som vinnare än AIK så då ser det ju bra ut :)

Nu tillbaka till att multitaska, ha de gött! Slutordet utgår på grund av en alldeles för fantastisk känsla :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback