Höststolen äger

Jag sitter här och funderar på vart jag ska sätta upp min andra Modo-logga (från en souvenirshopsplastpåse såklart :D) och utanför fönstret lyser höstsolen med sitt mysiga gula sken. Harmoniskt? Yes indeed, har dock lite för mycket annat som gör mig oharmonisk men det löser sig alltid...eller hur var det nu igen? Hm insåg just att det står höst-STOLEN i rubriken men vet ni det såg sådär lite fint ut så det får vara kvar :D Harmoniskt var det ju...

Måste meddela att den så att säga första loggan från plastpåsen numera sitter i mitt fönster och jag hoppas att "Timrå-tröjan" ser den ;) Dock såg jag inte till den blekta TIK-tröjan igår men jag kommer heller inte ihåg i vilket fönster den hängde tidigare. Bara jag slipper se den så eller förresten bara personen där på andra sidan är väl medveten om vilket lag jag tillhör så spelar det ingen roll :D

Ikväll är det korridorsmöte. Imorgon förväntar jag mig att det ska bli världens bästa tisdag, vi får se hur det går :) Förutom att det såklart är hockey (Modo-LHF) på kvällen och att Idol ska hinnas med på en kant i alla fall så ska jag läsa klart Ett öga rött som jag fått låna av snälla Linda :) Tror att jag även har två artiklar som ska läsas. En om intersektionalitet och en om...hm det kommer jag inte ihåg men förmodligen något liknande. Det ska nog bli fint. Lite googlande står på schemat också. Googla borde helt ärligt få en plats som verb i SAOL :D Jag älskar det ordet!

Oj oj oj så fick jag "riktig finsk lakrits" av Ida och hiiiiiiimelskt så gott, övervägar att smita med i hennes bagage nästa gång de ska i den riktningen där det går att inhandla! ;)

Elins slutord: Energin du förlorar på att vara arg vinner någon annan så släng inte bort den på någon som inte förtjänar det! :) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback