Differenspartiet

Kunde inte låta bli när jag insåg att man på ur.se/valet kan skapa sitt eget parti. Känner mig något fantasilös när jag döpte det till "Differenspartiet" men tanken var väl något i stil med att "mitt" parti bryr sig om att vi alla är olika och även om det är utopi så ska Sverige vara ett land som gynnar alla...haha ja tur att jag inte är eller kommer att bli politiker. I alla fall en kul grej, men jag insåg att jag inte ens riktigt vet vad jag tycker :P

Kanske bäst att rösta på något av partierna bara trots att jag inte håller med någon av dem då det gäller skolfrågan. Såg skolfronts debatt med partiledarna och ja jag blir bara ledsen. Visst vissa saker håller jag med om men så fort jag tycker någon sagt något bra så säger de något urkorkat sen. Blir arg över att de blåa (hoppas det blev rätt nu...) verkar vara besatt att att disciplinera skolan till tusen och så ogillar jag Lars Ohlys åsikter stort. Well här är mitt lilla parti i alla fall: http://ur.se/dittparti/parti=923 och nedan ser ni hur oerhört populärt det är ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback