Det inte bara fåglar som flaxar

Det känns som att tiden vecklat ut sina vingar och flyger iväg som värsta Buzz Lightning. Läste något om ett flaxande flygplan tidigare idag...låter skumt.

Imorgon är det dags för en mindre redovisning, den jag igår var väldigt förvirrad över, och jag vill inte påstå att jag varit speciellt produktiv då det gäller att förbereda inför den. Ska ta tag i det ikväll för är det något jag aldrig gör så är det att svika gruppen, inte medvetet i alla fall. Dock har jag börjat spåna på språktentan och håll i er nu...mitt träd är "klart"! :D Min hyfsat fina skiss på A3 är åtminstone gjord och jag måste säga att trots att den estetiska ådran missade mig så är jag väldigt stolt över mitt träd ;) Ni får se det när det är klart, risken är att jag inte är lika nöjd då men :P

Ikväll är det hockey! Inte många timmar kvar. Läste att Danielsson är förkyld :( Trist att poängbäste spelaren inte kommer till spel men vi ska ta dem i alla fall. Nu ska jag försöka ta tag i plugget medan jag väntar på att min sambo kommer hem så att vi kommer iväg till affären.

Elins slutord: Om det inte vore för huvudvärk, hur skulle vi annars haja att vi borde chilla? //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback